Všichni pracovníci reklamky BARTH - media zažili v Dubaji nezapomenutelné školení.
V únoru 2018 jsme na celofiremním setkání prezentovali výsledky naší reklamní agentury za minulý rok 2017 a také připravovanou zajímavost, kterou mělo být celofiremní školení na netradičním místě, a to pro všech 25 zaměstnanců naší reklamky BARTH - media. Jelikož jsme si byli vědomi skvělých výsledků v loňském roce, spousty hodin přesčasů a enormního nasazení především v posledních měsících roku 2017, umožnilo naše vedení firmy odměnu skutku skvostnou – 5 denní pobyt v Dubaji.
Kromě mnoha hodin školení, prezentací a plánování strategie jsme během těchto dní navštívili snad vše, co Dubaj nabízí.
První den byl regenerační, kdy po cestě z letiště na naše apartmánové domy jsme se zastavili na mimořádné snídani v nejluxusnějším 7-hvězdičkovém hotelu Burj Al Arab. Odpoledne jsme strávili koupáním v moři, které bylo přímo na naší vile, zabydlováním se a také prvním větším nákupem v místním supermarketu. Záměrně jsme vybrali ubytování ve vilách na pláži, a bez stravování, abychom se o sebe dokázali sami postarat, domluvit se na stravování a uvařit si. Od prvního večera se kulinářského umění chopili Zdeněk Ceral s Jarkou Mojžíšovou, kteří by se bez jakýchkoliv skromností mohli zúčastnit soutěží typu Masterchef. Během chvíle se dokázali zorientovat v místních surovinách a uspokojit všechny hladové žaludky. První den se třeba podávaly vynikající hamburgery.
Druhý den jsme po snídani a školení vyrazili na projížďku jachtou, odpoledne se část obchodního oddělení vydala na buginy do pouště a den jsme zakončili typickým arabským večerem, kterému ještě předcházela jízda v dunách.
V pátek jsme se poprvé a naposledy rozdělili. Část účastníků po školení šla navštívit místní aquapark a odnesla si spoustu zážitků, několikrát překonali svůj strach z prudkých tobogánů, jezdili v prosklených tubusech okolo rejnoků a žraloků. David udělal pro zájemce první prohlídku města a Zdeněk Ceral, jak mu pozice kuchaře velela, vyrazil se svým asistentem Pepou Morkesem na rybí trh pro večeři – přivezli žraloka, lososa a další místní ryby. Večer se stoly prohýbaly pod ugrilovanými pochoutkami doplněnými saláty, ručně dělanými dresingy aj. Jelikož ale celý náš pobyt nebyl jen o poznávaní a výletech, před samotnou večeří jsme absolvovali další část školení, kdy jsme prošli naše služby a nejvíce se věnovali především našemu novému katalogu reklamních předmětů a polepu vozidel.
V sobotu jsme po dopolední prezentaci vyrazili na společnou návštěvu města Dubaje – při průjezdech města jsme sledovali polepené obrovské reklamní poutače, potvrdili si, že i v Dubai jezdí polepená vozidla městské hromadné dopravy a využívají se sloupy veřejného osvětlení pro umístění navigačních či reklamních poutačů. V průběhu dne jsme navštivili nejvyšší budovu světa Burj Khalifu, Dubai Frame s proskleným dnem ve výšce 140 metrů, proběhli trhem s kořením a se zlatem.
Poslední den jsme strávili tradičně – nákupy a lyžováním. Ano, i tuto atrakci jsme si nenechali ujít, navlékli jsme na sebe slušivé kombinézy místní půjčovny a vyrazili na svah, který je umístěn v nákupním středisku.
V řadách naši zaměstnanců se našlo několik lidí, kteří poprvé ve svém životě okusili cestu letadlem či se vykoupali v moři. Pro ně to byl nezapomenutelný zážitek a věřím, že i další si na tom našli to, na co budou vzpomínat. Já si z této dovolené kromě všech zážitků budu pamatovat jednu, úplně obyčejnou věc, která mě dělala radost – večer, než jsme šli spát, jsme se všichni z našeho baráku domluvili, kdy si ráno dáme na terase společnou snídani. Byla radost sledovat, jak se všichni na smluvený čas scházíme a začínáme společně další den a opět u vynikající snídaně, která si nic nezadala se snídaní v Burj Al Arab, kterou jsme absolvovali hned po příletu do Dubaje.